09.02.2010

og vi prøver igjen :p

Jeg lover og lover... Men helt seriøst hvor mye er det å blogge om når man går hjemme?

Men nå i helga har jeg hatt min første arb.helg... Å det var kjekt... Eneste att det er litt lange vakter, så jeg fikk minimalt med tid sammens lillegullet..

Jeg går oppsigelse tiden min på Egon... Så jeg jobber ikke mange vaktene.. De hadde skrevet turnusen allerede så da fikk jeg bare noen vakter.. Men helt greit, jeg får full lønn alikavel..

Ellers går jeg og gleder meg til SYDENturen vår... Åhhh det skal bli gått... Jeg er evig lei av snø... BLÆH...

Lørdagen fikk jeg og Geir ett innfall om att vi skulle ut.. Hoppet i dusjen og dro ut temmelig edru... Men fikk oss ett par drinker og møtte endel kjentfolk.. Koselig...

Nå har smågullan rundt omkring begynt å fylle ett år...


Natalie gullet var først ut... 7. feb ble hun 1 år... HIPPHURRA


Grattis med dagen søteste...



Ellers så skal jeg på jobb i morgen... Koselig ja....







Men vi får blogges, nå skal jeg legge meg godt under teppet og se frustrerte fruer



1 kommentar:

  1. nååh :) søta :D hihi..

    vi må møtes en dag :) e jo så vanskelig når man har begynt på jobb igjen.. fysja me ;D va enklere når vi va høygravid og når vi gikk hjemme i perm gitt.. ;D

    SvarSlett