30.03.2010

PÅSKE

Ja da var det blitt påske igjen, i fjor gikk jeg hjemme og bare koset meg, i år koser jeg meg på jobb.. Trives kjempe masse enda..
KJEMPE GØY ALT SAMMEN.

Nå i helgen sto jeg i baren får første gang.. Å det var sinnsykt masse folk, å alle fikk det de bestilte, alle var fornøyde..

Baren er ikke skummel lengre.

På søndagen var vi på 2 årsdag til lille LEON... God gutten..
Der koset alle barna seg, helgebarna og lille gullet..
Hun er i 100 når det er slike ting, spiser kake og sjarmerer alle.


Over til Hedda mi..

Som sagt jeg har blitt jobbMarit igjen, mens lille gullet er hjemme med pappa.. Det er så gøy å se hvordan hun blir bunnet til pappan sin.. Også blir hun så glad når jeg kommer hjem fra jobb, eller er hjemme på dagtid.. Sukk hun kan smelte en gårstein med latteren sin.. Å hun flirer MYE..
Den jenta der er helt utrolig fantastik GOD... (men det sier vel alle om barna sine:))
Heldigvis har jeg forskjellige vakter hver dag, noen dager jobber jeg fra 10-16 neste dag fra 16-23 eller fra 18 til vi er ferdig om natta.. Mange liker å komme hjem å ha fri på kveldene, men jeg kan faktisk være hjemme med gullet på dagtid når hun er våken og opplagt også gå på jobb og være Marit når hun sover godt i sengen sin.. Ser ikke det negative i det.. Gjør du?



Men nå skal jeg krype under teppet og se FRUSTRETE FRUER =)

god påske alle i blogglandia <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar