05.11.2010

Kanskje på tide ett nytt innlegg?!

Ja nå har det gått ei uke igjen.. Har egentli full ungehelg, men siden min kjære har solgt bilen min og kjøpt en 7 seter igjen så blir det lang tur på oss får å hente bil i morgen. Så da blehelgebarna kjørt til farmor på overnatting.. Å det var ikke feil.. De gledet seg hvertfall...

Så i morgen blir jeg mest sannsynlig stolt eier av en Chrysler igjen.. en RØD en.. Jippi..
Snerten bil når man skal ha med seg vogn og 2 barneseter + Christofer`n som også gjerne er med...
Kjekt med plass synnes jeg.

Ellers har lillegullet tydeligvis lært ny sang i bhg. "Hjulene på bussen" Så hvis vi synger den så tar hun hendene rundt og rundt slik som hører med på sangen. OOgså er det viktig å klappe etterpå. Helskjønt.
Sang er blitt endel av hverdagen vår, så her synger vi med den stemmen vi har.. Så nå går det i "Her kommer Ole Brum" (som hun lå å sang på etter att jeg hadde lagt henne) og "Hjulene på bussen" pluss att hun og bestemor har begynt med juleforberdelsene og prøver og lære henne "På låven sitter Nissen".


Til tante Lins store fortvilelse (regner jeg med) har jeg ingen nye bilder...:(
Men det er ikke allverden å ta bilde av liksom.

Dessuten går bloggspot så utrolig treigt att jeg får ikke lastet opp de bildene jeg hadde tenkt heller.


Ha en gooo fredagskveld:)



 

1 kommentar:

  1. Ja tantelin er forvila over mer enn det da, må bare beklage nok engang om overnattinga.....typisk......jeg som nesten aldri er noen plasser, men, men.... Arti å høre lell da hva knøtte gjør i barnehagen og dagliglivet, er bra at du har begynt å blogge igjen, grei måte å få følge med knøtte på det da vet du, så jeg er kjempefornøyd (fordi om det ikke var bilder da, men de kommer nok)
    Klem til dere alle

    SvarSlett