20.02.2011

Åse Sykehus

Ja da var ett kapittel ferdig, St.Olav`s kapitlett var avsluttet.. Jeg er nå kommet endel nærmere. Og godt er det.. På en måte. Kjenner att jeg er litt lettere til sinns.. Om det er bare nå, eller om det vil vare kan ingen vite.. men nå er det helt OK:)
Savner damene på spiserommet på OBSEN Vest. Tankene mine er hos dere. Håper alt er bare bra med dere :)
Fløy ambulansefly fra værnes til vigra og ambulanse derifra og hit. Dette svangerskapet har jeg fått testet litt av hvert....
Jeg bor fortsatt på sykehotellet, men her er det endel mindre.. Men ikke noe dårligere, jordmor i samme gang og kort vei på føden. Ikke att jeg har det store behovet for noe som helst av det enda... Trodde kanskje det var noe i går, men det ga seg fort og har ikke vært noe mer. Både positivt og negativt. Kunne kanskje tenkt meg og blitt ferdig, men vet innmari godt att det er mye bedre og vente litt lengre.

I natt har jeg hatt kjæresten på besøk.. Han kom i går ettermiddag og ble til i kveld. Vi har kun koset oss med tv og mye nærkontakt. Det har vært ett stort savn.. Så glad jeg har han og støtte meg til, tror det er utrolig viktig å ha en støtte som er stø uansett. Elsker deg masse...

Ellers så er det CTG hver dag her, og ultralyd på tirsdager.



Men nå er det fangen på fortet og natta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar