25.08.2009

Litt mimring å div anna som dett ned i hode mitt når i sitt her2

Overskrifta e ikje min stor lidenskap skjønne i...
Hmmm

I sitt her me ei snuppelure som IKJE vil sove, men heller ikje være våken..:(
Skjønne ikje at d ska være så vanskeli å legge c ne å sove i altså...

Men i sku ikje blogge om d akkurat no, gårsdagen e d egentli som fortjene en blogg..

24.08.09

En av mine værste daga..

Vi va å leverte fra oss KING, min lille bissevov på 28 kg og ca 60 cm i mankhøyde.. Å i grein å grein når Geir og Charlotte dreiv me d siste dille før hunden ikje va vår lengre... Måtte bare gå...
Greide ikje å sjå på meir.. Han e jo del av familien.. d va nesten som en begravelse..



Men han har allerede fått ett nytt hjem, å d e me nokken som har tia t han.. Å d e utroli godt å vite...












Etter at han va overlevert dro vi en snartur t sverige å shoppa litt røyk..

Åssa måtte vi en selvfølgeli en tur t tante Lin å spise middag, å d va fole godt å stoppe der, både får oss å Hedda.. Hedda fikk kose se litt naken å kose c litt på gulve..
GODT
Så sku vi snu nasen hjemover, skulle bare innom IKEA å kjøpe ett service, men Chrysleren va FULL... å vi kom oss ikje hjem før kl 00.30 i natt, ikje d at d gjør nokka for me, men for min kjære som sku på jobb...




Så va d dagen i dag...

I dag he LINN pia mi bursdag;)
Happy birthday 2 u...


fant jo ut d no da at i ikje har bilde av d, bare av Natalie og Roald... Hmmmmm

men no ska i hive me rundt å rydde litt...


snx

1 kommentar: