16.12.2009

ei lita oppdatering...

Skal vi se.. leeenge siden sist, men har ikke så mye som skjer.. Det meste av julevasken er tatt :D Heldigvis får jeg har blitt pottetett i nese og hode.. Mens lillegull sliter med rennende nese og urinveisinfeksjon.. Lite søvn topper det hele.. Men føler seg liksom ikke noe bedre med 3 delvise våkennetter... SUKK
I natt har lillegull funnet ut att hun ikke kunne sove hvis hun ikke fikk ligge på magen til mamman sin.. Slik hun gjorde når hun var nyfødt... Ikke den beste sovestillingen for mamma hvertfall...
Menmen hva gjør ikke for de små?

Så nå ligger lillegull på gulvet i bare pysjen og spiser mariekjeks... Det er det eneste hun vil ha av mat... Mat og mat.. hun får jo noe i magen;)

I går var jeg med frisøren, å det var virkelig på tide:) Kjempe godt å bli kvitt noen kilo hår...
Tykke håret mitt er håpløst når det ikke bli tynnet ofte...

Ellers er jeg straks ferdig med julegavene trot jeg, noen har jeg fått avgårde, mens maaange er fortsatt ikke pakket inn engang.. SUKK

Har fortsatt to gaver å lage ferdig... Men det blir vel jul alikavel...

Bakingen henger jeg etter med, kun pepperkakene er i boks...




Nei.... ny oppdateering straks;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar