09.01.2010

bloggingen min...

Sløv når det gjelder bloggingen nå ja....
Mistet piffen tror jeg.. Begynner å bli skikkelig lei av å gå hjemme... Ikke noe galt med å være mor, men jobbMarit klør i fingrene med å komme igang igjen.. Jeg har gått hjemme siden jul 08... Begynner å bli leeenge det nå...
Jeg elsker å være sammen med Heddami, hun gjør dagene mine vært å leve, men mamma trenger noe mer... Jeg vet egentlig ikke om noe annet å jobbe, jeg har alltid jobbet og levd i ånder for jobben min.. Rett før jeg ble gravid hadde jeg aldri under 200 timer, jeg klager ikke.. For da ELSKET jeg det... Jeg og min kjære hadde max 3 kvelder sammen i månden.. Å vi verdsatt de kvelden over alt.. Nå har livet mitt gått inn i en "vond" sirkel, helg og orke er det samme... Jeg trives ikke.. Nå er detstraks jobbstart:D Jeg gleder meg, å til de som syns jeg høres egoistisk ut.. Jeg skal begynne i ny jobb slik att jeg kan være sammens med lillegull og jobbe... Jeg sa opp den gamle jobben min for der var det en stein hard turnus, 12t 5 dager i uka/12t 2 dager i uka... Ja, det er ikke så ille med tanke på att man har fri halve månden, men den uka man jobber 5 dager er stein hard.. Jeg hadde kun fått kjørt gullet i barnehagen (hvis vi får plass) også har jeg kommet hjem etter leggetid... Så den var lett å si opp..

Så nå skal jeg begynne i ny jobb fra 1. Mars... Der blir det mer daglige vakter, men kortere vakter og annen hver helg.. Jeg liker tanken... Å på toppen har jeg NULL ansvar.. å det skal bli litt gått, slippe å tenke jobb 24/7...

men nå våknet lillegull... skal bli flinkere å blogge.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar