24.01.2011

Da var det mandag igjen...

Men først litt om helgen...
Regner med att alle har fårr med seg att Geir og Hedda kom på torsdagen får å være litt ilag med meg.. Ohh yes det gjorde sååå godt.. Åssa fikk jeg lov å bo på sykehotellet :) sånn att vi slapp å bo på sykehuset *LYKKE*
Torsdagen kom, og jeg gikk på nåler og ventet og ventet... Utrolig hvor vondt savn kan gjøre.. JEG AVVIKLERER myten om att det er godt å savne noen.. IKKE SÅ LENGE SOM EI UKE...
 Jeg har vært borte fra Geir mer enn ei uke før altså.. men litt anderledes nå.
Torsdagen kosa vi oss.. Spiste mat og gikk en tur på isholka slik att vi fikk snopa litt ;) Viktigviktig...
 Jeg sovna lenge før Hedda og Geir... :/
Fredagen spiste vi frokost, dro en tur på Tiller får Geir hadde hørt att det var tilbod på barnevogner der, Barnas Hus.. Men når vi kom dit, så ble vi veldig usikkere... Men vi viste hvertfall hvilke tilbud som var der.. Kikket selvfølgelig innom City Syd også.. Brukte opp noen tilgodelapper ol. Spiste is på kafe og bare nøt å være oss 3.

Spiste middag på hotellet, mens Hedda sov.. Slappet av å glodde tv før vi fant ut att vi skulle dra på IKEA så Hedda fikk leke litt på barneavd. på IKEA.. Hedda var i himmelen.. Testa senger, stoler og alt det andre som var på hennes nivå... Kjempe glad var hun :) Det er utrolig vanskelig å dra på IKEA uten å bruke penger, så det ble  med 3 lamper og en lenestol til Hedda hjem igjen.
 Jeg sovna før resultatene på korslaget ble lest opp :/
utrolig slitsomt å gjøre noe annet enn å ligge i senga...

Lørdagen koset vi oss bare, begynte på en trille tur inn til sentrum, men fikk telefon om att tante Lin var på hotellet og ventet på oss.. Vi var ganske våte og kalde så det var greit... Tante og S tok med seg Hedda på bytur.. Og gjett om ei lita snuppe ble bortskjemt...
 TUSEN TAKK
Imens fikk jeg og Geir litt alene tid.
Etter middag og litt kos på rommet tok vi turen på City syd igjen, drakk kaffe sammens med Grete(søskenbarnet til Geir) og skravlet myyyye.... Bare kosikos...
Fikk skjemt bort lillegullet litt ekstra med Drømmehagenbok.. Å gjett om det ble bra :) :D:D:D

Så var det søndag, jeg måtte tilbake hit, Geir og Hedda måtte se seg hjemmover, men først var vi og kjøpte vogn til littefrøet.. Simobagvogn:D Kjøpte brukt på Finn, men det vises ikke att den er brukt engang.. Fornøyd med en ja =)

Etter mye kos, så fulgte jeg de i bilen, Hedda ble illsint og hylte og skrek.. "Mamma ditte der" og pekte på passasjersete.. Så det var vondt å si hadet.. og vite att de kommer ikke før om 14dager igjen :(

Da var jeg forlatt alene igjen....
Tven på rommet mitt er så klart ødelagt, så jeg så nesten alle episodene på jordmødrene på netttv før jeg sovnet i går..

Våknet til dinosauren utafor viduet mitt i dag tidlig, sto opp, spiste frokost og venta på vistitt og UL tid... Men ingen kom... Plinga på jordmora.. fikk vite att det skal ikke skje noe før torsdag.. Da er det UL med sjekk av fostervann og registrering av vekstkurve...
Så nå skal jeg ligge her til torsdag uten mål og mening...
JIPPI- bahh


Tven virker fortsatt ikke, så i kveld blir det mye surfing...

see u

4 kommentarer:

  1. Å herregud!! Jeg har så vondt av deg! Fikk nesten tårer i øynene da jeg leste at Hedda sa at du skulle "ditte der"... Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde vært i samme situasjon. Syns du er kjempetøff jeg!! Kjempekoselig at dere fikk litt tid sammen i helga da:-) Det trengte dere!!!!!

    Du MÅ oppdatere her innimellom så vi får høre hvordan det går. Kan ikke annet enn å krysse fingre og tær og annet som kan krysses for at det går bra, leeeeenge! At vannet holder seg der det skal være OG at det produseres nytt:-)
    Tenker på deg, snuppa!

    Stor klem fra Maia og Kristian

    SvarSlett
  2. Hei Marit.
    Håper du er ved godt mot. Det virker sånn.
    Ble litt forskrekka da jeg såg du va på St.Olav.
    Du e heldig som får komme dit dem e so flink.
    Skal følge med deg. Tenker på deg både jeg og Rolf. Randi.

    SvarSlett
  3. Heisann.Takk for kommentar på bloggenog at du likte innlegget om samspill.
    Ønsker dere lykke til fremover.Blir lange dager foran deg skjønner jeg, men det virker da som du er ved godt mot.
    Har du besøk nå som det er helg eller?

    SvarSlett
  4. Hei!
    Håper du har det bra på St.Olavs og alt kommer til å gå fint!
    Masse klemmer fra Julianne og Lennart!

    SvarSlett