16.01.2011

Søndagskveld på St. Olavs

Ja da har jeg kommet igjennom helgen, det har ikke vært noen undersøkelser siden UL på fredag..
 Men CRPen er gått ned slik att jeg skal slutte på drypp i morgen tidlig, og gå over på tabeletter. Er ferdig med lungemodningssprøytene.. er 2 stk bare da så...
 Jordmoren var innom isted, og hvis prøvene i morgen er ok, kan jeg bli flyttet over på pasienthotellet og bare komme på kontroll 2 ganger i uka.. Men jeg får ikke dra hjem da... Men jeg kan "leve"  litt meir.. En bytur og slike ting...

Har også hatt besøk av en utrolig hyggelig sykepleier fra Nyfødtintensiv, der premature og syke nyfødte blir flyttet når de er fødte.. Hun hadde masse info. og div infoskriv med bilder av prematurebebiser.
Man kan ikke engang forestille seg hvor lite det er...
Men alltids greit å få info læll.. Jeg ser det att jeg vil ruge litt mye lengre...:)

Mamman min som ble med oppover til Tr.heim på torsdag dro hjem i dag, hun overnattet her på rommet mitt i natt, og uansett hvor gammel man blir, er mamma aller best tror jeg..
Hun trosset flyskrekken sin, byttet bort arbeidshelgen sin og ble med.. Jeg er så glad for det.
Kjøpt blomster til meg å....
Ellers så må jeg takke for alle meldinger, på facebook, sms og alt.. Det betyr så mye for meg <3 Veldig godt å vite att dere er her for meg.




Nå skal jeg legge meg godt under dyna, gomle litt prinles og se ferdig Åndenes makt...

Oppdatering kommer så fort ting skjer

1 kommentar:

  1. Tenke på d ska du vite...brått så e i der en tur på besøk :) Krysse fingran og håpe alt går bra til syvende og sist..d e d viktigste :)
    Gla i d <3 Ingeborg

    SvarSlett