27.01.2009

Hestekurer og graviditet

Jeg gleder meg til den natten jeg får sove HELE natten, i natt har det vært greit.. Gikk og la meg i 21.00 tiden for da vr jeg utslitt og hadde vondt i magen...:( men etter ca 15 min kom alt jeg hadde spist i går opp igjen.. inkl. tabelettene jeg måtte ta 3 ganger om dagen.. Geir som er litt nervøs ringte føden og fikk streng beskjed om å komme inn med engang.. Når jeg kom dit fikk jeg beskjed om at rommet mitt var straks klart til meg... Panikken steg, jeg skal ikke legges inn igjen.. NEKTER!!!!
Men heldigvis kom verdens mest behagelige lege og fortalte meg at han hadde sjekket ut jurnalen min, og han hadde løsningen.. Jeg er mest sannsynlig allergisk mot tabelettene jeg hadde fått, så jeg fikk en hestekur av en annen verden som skulle virke fortere og bedre.. Kanskje maten holder seg i magen min..:)

Så når vi var på vei hjem igjen, snakket Geir med mamma og hun ville ha meg dit på overvåkning.. så i natt har jeg faktisk ligget i sengen til mamma`n min.. Følte meg som 4 år igjen... TIHI... Men mamma vil bare mitt beste..
Va litt kjekt å våkne og ikke være alene..
Etter frokost og litt sløving foran peisen så dro vi til Kleive for å besøke bestemor og bestefar, men selvfølgelig var de på tur.. Når jeg faktisk skal på besøk...
Etter mye om og men fant vi ut at vi kunne kjøre en tur til by`n og apoteket får å hente hestekuren... Og når man er i by`n må man jo innom Lindex, Exit og div barneforetninger... =) men jeg har fortsatt IKKE kjøpt noe, imotstning til mamma;) hun shopper.. Gøy synes jeg...

Så nå er jeg utslitt og ligger rett ut på sofan og skal sløve til go gutten kommer hjem. Gleder meg..
Også blir det vel en tur til Liss og Dag på bursdag;) også selvfølgelig kose med lille Emilie prinsessa...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar