26.01.2009

Min første opplevelse med blogging...

Ja da har jeg rotet meg inn i bloggens verden jeg også, men til mitt forsvar... jeg har ikke lov å gjør stort annet enn å ligge på sofan og ta livet helt med ro...

Jeg egner meg ikke til å gå hjemme å slenge.. jeg savner stresset på jobb, det sosiale med å gå på jobb og se folk.. Savner tempoet på jobb gleden med å komme hjem å være så sliten at men ler av alt..
Men ja, jeg har velgt dette selv, men når jeg tok dette valget var planen min å jobbe til nesten fødsel, jeg skulle ikke ha noen plager, hvertfall så skulle jeg ikke arresteres i mitt eget hjem...
Men men så må vi se litt positivt fremover, når baby`n kommer og vårsolen kommer... da skal dagene nytes til det fulle.. masse kaffedrikking på Blå og trilleturer... *GLEDE MEG*

Men nå går dagene med til såpeserier og sofa sliting... men heldigvis har jeg en utrolig kjæreste som e verdens mest tolmodige kjæreste<3 og mamma`n min som kommer nesten daglig innom med oppmuntrende ord og planer...:) mamma har fått bestemorfølelsen og begynt å shoppet babyklær...:) men hun er flink og kjøper kun nøytrale farger.. hun har også vært så utrolig fantastisk og vasket opp alle klærne til baby`n og voksiposen til vognen... Hun har også funnet frem endel klær etter meg og lillebroren min..:) koselig ja...

Ellers må jeg jo nevne alle de fantasiske vennene mine som hører på sytet mitt, stiller opp i hytt og gevær og ringer meg ved alle anledninger... Utrolig gla i dokker<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar