30.01.2009

hmmmm

Ja, da var det gått noen dager igjen... Ikke så mye å skrive om egentlig.. Det er helg igjen;) så nå kan jeg kose meg ilag med min kjære hele dagene i helga;) JIPPI...
Det er ikke mer enn det som skal til for å glede meg fortiden;)
Ellers har jeg vært med legen og blitt sykemeldt til jeg går ut i permisjon.. så jeg skal vist gå hjemme å slenge enda meir.. Lei nå..

Var innom jobb i dag, jeg savner faktisk Egon lukta og folkene der.. SNUFS
Må bli litt flinkere å dra innom å hilse på... men jeg har det jo så travelt med å gå hjemme;)
Ellers så skjer det litt i helga, i morgen skal Geir hjelpe tante med flytting, og etterpå skal vi muligens til svigers på middag..
På søndag skal vi ha kaffeselskap for min kjære som har bursdag på mandag... Han blir enda gamlere, men han er ikke mer enn 22 sier han selv...

Åssa må jeg skrive her også at Ingeborg pia mi drar til Kenya i morgen og kommer ikke hjem før 2. mars.. Håper hun får en fin tur...MEGA gla i du...

Har faktisk vært sosial de siste dagene, har hengt litt på Blå og Tagenten de siste dagene.. Godt å se folk.. Heldigvis har jeg venner som for oftest er gira på kaffe og sladder:)

Var i bursdag med Dag på tirsdag, så koselig.. Fikk kosa masse med babyen der.. Hun har forandret seg masse... Ikke blitt så mye større, men ansiktet og være måte... Ikke nyfødt lengre...
Man må nyte det mens man kan har jeg skjønt...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar