04.02.2009

hei igjen

Jess no e d lenge sia sist, men det har ikke akkurat skjedd så mye...

Lørdagen brukte vi på å flytte tante Janne, hun har fått seg den super koslige leiligheta:)
Søndagen våknet jeg ikke før langt utpå dagen, da hadde min kjære støvsuga heile huset og baka si egen bursdagskake... Flinke kjæresten min...<3
Utover dagen kom mamma, pappa, Tommy, svigers, Tore, Per Johan, Jannice med barn, tante Janne på kaffe besøk, da var det liv her i gården ja... Så søndagskvelden lå jeg på sofan å gjorde ingenting..

Mandagen våknet jeg og var så utrolig sløv at jeg lå på sofan med dyne og frøys hele dagen.. kjipt ja... Geir og Leif var på div visninger, heldigvis er vi ferdig med det peset der.. Mye rart som er tilsalgs der ute.. Mandagen var også min kjære`s 37 års dag.. GRATULERE MED DAGEN!

Tirsdagen sov jeg lenge også dro jeg til byen og møtte baben min, som jeg ikke har sett på evigheter pga jeg har vært syk og hun har vært syk og hatt sykt barn.. Men vi fikk koset oss og shoppet barnesete.. Så nå tror jeg det meste er klart..
Hvor mye trenger jeg egentlig?

Mamma har shoppet endel klær, stellekomode,og dyne.
Jeg og Geir kjøpt vogn, og vugge, mens svigermor har sponset bilstol.. Regner med at det som mangler kan kjøpes inn etterpå.. Har jo det viktigste... eller?
Hvordan skal man vite alt egentlig? Alle sier jo forskjellig.. Tror det lureste er å stole på seg selv og dessuten er jo butikkene åpne etter fødselen også..

Fødselen ja... Lurer på om det er lenge igjen.. For jeg er egentlig drittlei.. Vil ha ut babisen ..
Vil begynne livet mitt igjen, ikke bare ligge for at jeg har litt vondt i magen, eller bli livredd hver gang det skjer noe i magen min...
Stakkars Geir, han får snart magesår tror jeg, for han får høre om alt det vonde å slikt..
Idag har han ringt minst 10 ganger for å sjekke om jeg har det bra, for når jeg våknet i dag, så hadde jeg vondt i ryggen og mens smerter... Å det er vist ikke bra.. Men de har gidd seg nå, og jeg har lovt dyrt og hellig om jeg skal ringe han, føden og mamma med engang det skjer engang til...

Men nå kommer Elin og holder meg med selskap:) Hun har vært i begravelse til lille Daniel..
Himmelen har fått en liten engel i dag.

Trist at slikt skal skje med små barn.. Å det er nesten værre når det er så nærme i vennekretsen.. Man stoler ikke 100% på sykehuset lengre nei...

Men da godt folk.. Vi snakkes!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar