24.02.2009

20 dager til termin:)

Her er det full nedtelling til termin altså:) Har liksom gidd opp at baby`n skal komme før termin... Babyen har sikkert funnet ut at det er godt å ligge inne i magen der det er godt å varmt, for ute er det nemmelig kaldt og rått ute.. Hadde vel ville ligget varmt å trygt jeg også...

I dag har jeg vært med jordmor på den vanlige sjekken, og gikk desverre på vekten:( ikke bra i det hele tatt.. Gjett om det blir mye trilling og lite snop etter at babyen er født...:) ETTER fødselen ja.. Jeg blir bare grinete hvis jeg ikke får det jeg har lyst på nå...;)
Lunta mi er ikke den lengste lengre får å si det slikt... Hehe gravidhormoner...Skylder på de jeg...
Med jordmora målte vi magen og lyttet på hjerteslagene som selvfølgelig var normale... Ellers begynte hun å prate om amming og fødselen... Jeg gruer meg faktisk IKKE til fødselen... Har liksom vært igjennom så mye at fødselen blir bare "pice of cake" tror jeg...
Ellers har jeg og min kjære feiret hans store "seier" med middag på Blå før vi dro til Lis og Dag på kaffebesøk... Der fikk vi en liten forsmak på småbarnslivet, for lille prinsessa der i huset var litt sint og viste at hun kunne si ifra med skrikene sine:D Litt kos med babyskrik.. Men hun var veldig bestemt og viste hva hun ville og roet seg når hun fikk plaske litt i badebalja... Lis hadde nemelig vært og kjøpt badestol til henne, og det var utrolig kjekt tror jeg.. Jeg skal hvertfall innvistere i en slik... Lis gleder seg til bayen kommer og vi kan trille sammen og til sommeren skal vi på stranden og slikke sol og kose oss... Det skal bli kjekt.:):)

Ellers er det lite som skjer.. Nå er det frustrerte fruer også skal jeg finne senga og prøve å sove.. Ikke det enkleste når du har stor mage og en liten mageboer som er super aktiv...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar