25.02.2009

19 daga til termin:)

Nedtelling for alle penga her i gården altså:) hehe..

I natt sovnet jeg engang mellom 02.30 og 03.00.. Så våknet jeg igjen rundt 07.00 engang.. Kjedelig å ikke få sove ordentlig en hel natt, å det som er faren er at jeg ikke får gjort det på lenge.. Ikke sikkert jeg får en baby som sover hele natten så....

Jeg stod vel ikke opp før kl var nesten 13.30.. Sløving i dag ja, også ringte Geir og fortalte at pappa`n hans var innlagt på sykehuset... Men mannen ble heldigvis utskrevet igjen med engang... Jeg vet hvor kjipt det er å ligge der å mistrives... Jeg tror man blir sykere av å ligge på sykehus når man egentlig ikke trenger det...
Den triste maten og alle luktene... Ok nå grur jeg meg til jeg skal inn og føde.. Heldigvis kan Geir komme med mat til meg..

Geir ja, han skulle egentlig jobbe overtid i dag, men så skulle de ikke det, men nå skal de det..:( det etyr at jeg må sitte alene enda lengre, kunne selvfølgelig dratt en tur til by`n eller noe, MEN... NEI.. er egentlig utslitt av ingenting.. Så.. her sitter jeg med pc`n på fanget, Miami INC på tv og bikja ligger fint på teppet sitt... Og jeg kan nesten vedde på at jeg sitter slik når Geir kommer hjem også.. Bare et annet program på tv...
I morgen SKAL jeg være sosial og komme meg ut av huset, tror jeg.. Skulle sikkert vært innom Linn og Natalie å hilst på, Natalie har sikkert forandret seg mye nå, det er over 14 dager siden jeg såg henne sist.. også skulle jeg sikkert tatt en kaffe sammens med Ingeborg.. Og Nina, Inger Marie, Anne og hele den gjengen.. Sukk.. Dårlig samvitttighet for sløvheta mi nå ja... Skulle også vært å hilst på Siw June og Leona også..
Tror jeg må sende ut noen smser og forhøre meg om hva folk skal i morgen...

Ellers er været så som så.. Det regner i ene øyeblikket og snør litt innimellom også er det litt opphold... Syns det kan bli varmere i været og smelte bort all snøen som bare ligger der og ikke gjør noe annet.. Unødvendig syns jeg.. Snøen kan komme lillejulaftan og ligge til 2. nyttårsdag den.. Men ellers trenger jeg den absolutt ikke...

Men nå skal jeg krype under teppet og spise litt potetgull:) Ja det er kjempe sunt, jeg vet.... Men hvis du sjekker gårsdagens innlegg så ser du at jeg er klar over dette...


SEE U

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar