11.02.2009

Enda mer misunnelig...:(

No begynne ting å bli kjempe kjipt...
Våkna i går å da hadde Siw June å fått baby... Syns det kan bli min tur snart...
Menmen GRATULERE SÅ MASSE SIW JUNE OG HÅVARD
enda ei prinsesse født... Det er jo kjempe koselig at min baby får så mange lekekompiser.. Gleder meg til at vi skal ut å trille og greier... Det blir kjempe KOS!!

Ellers er det ikke mye nytt, det SNØR ute, masse snø.. På en måte så er det koselig, men snart nok nå..

Gårsdagen gikk med til å sove å atter sove.. Greide ikke å holde meg våken, sovna nesten stående følte jeg..

I dag sov jeg og lenge, mens Geir var på masse møter i by`n.. Jeg orket ikke å gå i by`n å vente..
Når han kom hjem spiste vi sen frokost åssa dro vi til Inger Marie og Askil på kaffe besøk=)

Nå skal vi spise GRANDIS;) Jukse middag som jeg egentlig hater, men kan spise nå under graviditeten... Ja man får litt sære lyster av og til=)


Kos dere godt folk!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar