19.02.2009

longtime, no writing..

Nå har jeg vært sløv på bloggingen altså:( huffhuff... Skjærpings..
Den siste tia har jeg egent
lig dratt inn og ut av sykehuset føles det ut som hvertfall...
Lørdagen var jeg bare innom på en sjekk, får når jeg våknet hadde jeg uutholdige smerter i underlivet at jeg ikke greide å stå oppreist. På sykehuse traff jeg jordmor Anette som er så utrolig hyggelig:) Hun kunne konsantere at jeg hadde noe myk mormunn og åpning, men siden jeg verken hadde rier eller at vannet hadde gått så ble jeg sendt hjem igjen.. Så lørdagsmorgenen hadde jeg, mamma, pappa, Tommy, Geir og bestefar felles frokost på Kneipen.. Noe kjekt kom det ut av det sykehusbesøket. Etter frokosten dro vi på Roseby og kikket på kjøredresser.. Men jeg kjøpte ingen, bare sjekket utvalget.. Heldigvis
Lørdagsettermiddag kom Lis, Dag, Wilhem, Daniel og lille Emilie på besøk, og de hadde med seg 3 bæreposer med klær til babyen min.. Og i posene lå det 5 skjønne kjøredresser.. Alle i str. 50-56 så jeg trenger ikke å bekymre meg for det...:)

Lørdagen var det å VALENTINESDAY, så pappa hadde kjøpt valentinekake til mamma så vi var der på kaffebesøk om kvelden..

Søndagen sov vi litt lenge:/, men det var sikkert lurt.. Så dro vi opp til mamma og pappa igjen, for Geir skulle brøyte til de.. Geir og pappa har jo kjøpt seg traktor sammen... Så nå kan det komme mye snø.. Ble værende der noen timer, før vi dro hjem og brøytet, hentet veggseksjonen vår med bestemor og bestefar.. Så formen var egentlig helt grei... Helt til Geir satt seg ned får å se reprise av 24.. Da begynte riene og de ble kraftige.. Så da var det bare og ringe føden IGJEN... Riene tok seg mer opp, mens jeg pratet med jordmor Gry.. Jeg måtte gi telefonen til Geir for jeg greide ikke å fokusere lengre... På vei ut av huset, måtte jeg kaste opp... Så vondt hadde jeg:,(

Når jeg kom på sykehuset ble det den vanlige sjekken, også ble jeg innlagt... Det var en laaaaaaaang natt med kraftige rier.. Geir sovnet litt, men ingen av oss sov godt tror jeg. Mandagen kom legen og sjekket meg igjen, men åpningen var den samme... Så legen skrev meg ut med kraftige rier, jeg var så sliten, lei og hadde så vondt at jeg trodde jeg skulle DØ... Etter utskrivelsen dro vi til jordmoren min, (hun som jeg går på kontroll til...) hun så hvor sliten og fortvilet jeg var, hun trøstet meg så godt hun kunne...

Jeg har Aldri vært så sliten og fortvilet i mitt liv.. Jeg vil bare bli ferdig med å være gravid og ferdig med alle smertene..

Nå går jeg bare rundt med bekkensmerter og vondvond rygg:(


Derfor blir dagene mine veldig lange... LAAAANGE!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar