21.02.2009

23 daga igjen til termin:)

Surfet litt rundt omkring på nettet... barnimagen siden min sier det at det er 23 dager igjen til termin:D Men med min flaks, så skal jeg vel gå LANGT over tiden... Mageboeren min har blitt stoppet så mange ganger at "den" vil vel ikke ut.. hehe

Ellers er det dårlig med nytt.. Har hatt en utrolig dårlig natt i natt.. Har hatt god gammeldags spysyke og alt som hører med der... Lite kjekt, spesielt når bekkenet ikke er glad i bråevegelser og du må styrte ut av sengen for å komme tidsnok på do:(
Så dagen i dag har vært slitsom, trøtt og fæl... Men heldigvis har jeg verdens beste kjæreste som har gjort alt etter boken.. Han var på butikken og kjøpte cola og potetskruer til meg.. Dette er en ting jeg alltid har fått når jeg har vært syk, helt siden jeg var lita... Også honningmelon.. mmm... Jeg drømte om honningmelon i natt... Å det var sykt godt.. Den er så saftig og lett å spise... Ellers fikk jeg se film i sengen og bare slappe av, mens han styret med barna sine.. Det er typisk at jeg skal bli syk når de er her... Spørs om de blir syke når de kommer hjem igjen til mamma`n sin...;)

Men nå er formen bedre foruten at jeg er stuptrøtt og slapp...

Men nå er jeg lei av å ha mageoer, vil ha "den" ut og kunne begynne å fungere igjen, hadde vært godt ja... Kanskje jeg hadde sluppet unna noen smerter og faktisk ikke grue meg til alt jeg må bevege meg for... Også vil jeg kose med baby`n min..

I morgen skal Lis og Dag ha barnedåp til prinsessa si.. Lykke til<3

Men dere får ha en fin lørdagskveld folkens... Jeg skal fortsatt ligge på sofan jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar