26.02.2009

18 daga igjen...

Ja jeg har fortsatt nedtelling jeg:)I dag er det 1 dag mindre enn i går...

I går ble Randi innlagt, for vannet hennes gikk plutselig, HALLO når er det min tur??
Men stakkar, hun ligger og presser enda, ikke misunnelig på den delen da men... Men når jeg tenker på det så var 25.02 min menstermin så egentlig er det jeg som skal ligge der... WRÆL

Ellers i dag har jeg vært innom NAV, men selvfølgelig så var ikke rette vedkommende der i dag, så derifra gikk jeg med uten å være noe klokere.. Så var jeg og møtte Linn og lille Natalie.. Men Natalie var jo et prakteksemplar av en baby og bare sov under hele kafèturen:( Dårlig gjort syns jeg... Møtte Nina å da, hun passet Lene i dag så vi var en tur på Moldetorget, Nina shoppet seg kjole til bursdagen sin... GLEDE meg til å kunne shoppe klær igjen jeg også...Fant selvfølgelig masse stæsj jeg kunne tenkt meg, ikke minst masse støveletter... Blir syk av å gå på skobutikker.. Har en liten fetish for sko altså, men pga masse vann i kroppen så blir det med å kikke nå om dagen...SUKK

Ellers så har jeg vært med mamma å spist potetball og skravla med henne... (Potetball er vist med på å fremskynde fødselen påstår noen) Så dro vi hjem, og så Hotell Cæsar når jeg fant ut at i dag skulle jeg gjøre noe fornuftig, så jeg har fått ryddet litt rundt omkring.. Redebygging kaller ei venninne av meg det, men har mest troa på at jeg har drukket mye kaffe jeg... Tror ikke det er langvarig, mens jeg ryddet baket jeg en sjokoladekake også,men jeg mangler melis så glasuren får vente til i morgen...

JeppJepp det var degen i dag... Får ønske Randi lykke til også GRATULERE MED DAGEN BESTEMOR....


Vi tastes;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar