09.02.2009

Hode eller rumpa?!

Jepp da va d på tide me litt blogging igjen;) Vi sitter nå her og "krangler" om det er hodet eller rumpa til baby`n vi kjenner øverst mot ribbeina mine...:) Jeg tror babiesen ligger med hodet opp enda, mens Geir har bestemt seg for at hun ligger med hode ned..

I dag vekte Geir meg i 11 tiden også reiste vi til by`n med div. ærend.. Bl.a at han ble sykemeldt ut uken på grunn av stress og høyt blodtrykk... (det er egentlig alderen, men han nekter for det selv..hehehe) Så nå må han være hjemme å kose med meg;);) Ja stygt å si det, men jeg liker tanken...
Ellers var jeg på sykehuset og besøkte Linn.. Hun fikk jo prinsessa si på lørdagen.. Lille Natalie...
GRATULERER LINN OG ROALD:)
Fine baby`n med langt mørkt hår... GLEDER MEG TIL MIN KOMMER!!
Hadde et håp om at kanskje synet av baby`n skulle sette igang fødselen her i gården også, men NEI... Sukk
Ellers har jeg vært med Inger Marie og Askil og kosa også.. Askil har vært ordentlig kosegutt med "tante" i dag... Men ikke det engang fremprovoserte noe... SUKK IGJEN

Marit holder på å bli smågal av å vente.. Ingen hemmelighet, jeg er dritt lei av vondt i ryggen og evige kynnere...
Kan ikke gullet bare komme da? PLEASE...

Ellers har helg vært stille og rolig, vi har vært med svigers på Misund sammens med Geirs 3 minste gull.. Der brukte vi dagene på å slappe av og noen turer på skøyteisen... Koselig..
Åssa søndagen var det jo MORSDAG og lillebror ble 15 år:):)
HÆPPI BURSDAG TOMMY
Så da var det kaffeselskap med mamma.. Mammaer fortjener mye mer oppmerksomhet enn 1 dag, med tanke på hva de går igjennom mens de bærer oss... Tro meg! Om kvelden kom Monika og Andreas på besøk en tur.. Kjekt med besøk ja... De driver og planlegger sydentur de.. Jeg er klar til å dra hvis noen blir med meg... Men det blir vel ikke syden i år, vi hadde trossalt 2 turer i fjor + huskjøp...Vente til 2010, da blir det... Men JA jeg ble litt misunnelig...


Ellers går dagene med til å sløve, sove, se tv, surfe nett og sløve mer, og håpe gullet har tenkt seg ut snart;)...
Ordentlig spennende skal jeg si dere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar