27.02.2009

En dag nærmare...

Jepp i dag er jeg en dag nærmere målet mitt... SUKK
Morgen i dag startet med melding fra Randi som hadde fått ut prinsessa si i natt.. GRATULERER vennen...

Jeg er egentlig sinnsjukt sjalu, syns det kan være min tur nå.. SUKK
Ellers har dagen gått med på å ligge på sofan å glo tv å surfe nett.. Helt til mamma og pappa dro meg ut av sofan og dro meg med på shopping på ICA maxi.. Gødt å komme seg litt ut, men egentlig burde jeg bare ha ligget på sofan å sløvet... Men akkurat nå har jeg fått en uro over meg, og begynner og bli rastløs, lurer på å kjøre meg en tur på sykehuset til Randi, men vet ikke om jeg orker å ryte ut bilen.. Det var jo plutselig kommet snø fant jeg ut når jeg sto opp i dag... :( Det er nok nå..


Ellers er det fredag, og vi har ingen planer for helgen, blir sikkert bare snømåking og sløving ser jeg for meg.. Mannen min trenger sikkert litt ro og fred.. Han er sliten for tiden sier han.. Gjett hva jeg er da...
Sikkert enda meir sliten enn hva han er... Jeg skulle betalt mye for å kunne gått på jobb og levd uten en mageboer som krever sitt.. Skulle nesten ønske det var mannfolkan som gikk gravid... Ja, jeg er dritlei... Det er ikke bare fryd og gammen å våkne flere ganger om natten pga spark, tenk å bare kunne kle på seg selv uten å grue seg for å bøye seg fremover.. Magen er i veien, og mageboeren blir sint og sparker når det blir litt press på magen.. Dritt skal jeg si dere...

Men nok syting.. Fredag og starten på ei kjekk hekg håper jeg...

SEE U

2 kommentarer:

  1. d e snart over shnuppa, d e snaaart over :D :D

    SvarSlett
  2. Bare vent snart har du dæn lille i arman dine, men du kommer te å savne gravid magen din. Tro mæ det bynne å gjør litt nu når æ ser alle går rundt me baby i magen. så bare nyt di siste dagen:D

    SvarSlett