01.03.2009

søndagskveldsblues;)

Ja da var det søndagskveld igjen.. Helga har gått kjempe fort... Huff det er godt å ha mannen sin hjemme altså..
Fredagskvelden skjedde det ikke så mye, Geir skrudde traktor og jeg glodde tv...Lørdagen startet med bursdagsselskap til beste, jeg og mamma hadde et innfall om å være litt spreke, så vi gikk opp til kirken på Kleive og ned ved hallen... Var vel ute å gikk ca 3 kvarter..
Så dro jeg, mamma, pappa og Geir til byen og soset vekk noen timer der...

Og i går flyttet leieboerene ut, så vi fikk ordnet vaskerommet og litt slikt... Badet oppe ble litt større når vaskemaskina ble borte ja... Kjekt... Ble liksom plass til stellebordet og slikt...
Også fikk vi besøk av Janne og Sissel som skulle hente komfyren som sto i leiligheta... Når vi først var i byen med den, svippet vi oppom sykehuset og besøkte Randi og babyen... Fine fine jenta hennes da.. Helledussan...
Så i går var faktisk en veldig innholdsrik dag... Så mye er det lenge siden det har skjedd på en dag så da sluknet jeg på sofan under en film:D Godt ja...

I dag har vi hatt besøk av Liss og Dag med familie... Det er SÅ kjekt da.. Ellers har dagen gått med til div småting som må gjøres og slikt.. Var en kjapp tur innom Nina som blir 25 år i dag.. Men det var bare fullfart tur, nesten som at jeg skjemmes.. Skal ta det igjen en annen dag...
Fikk levert pakken da, sikkert det viktigste;D

Så nå er det søndagsfilm og middag.. Sofasliting...
hehe....


OGSÅ er det bare 15 dager til termin og 8 dager til jeg er 25 år:D:D Tihiii

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar