20.03.2009

10 dager som småbarns mor..

Ja i dag er det en uke siden vi kom hjem fra sykehuset... Jenta mi er 19 dager i dag... Livet er herligt.. Men hjelpe meg, det er masse omstillinger i livet mitt nå... Jeg kan ikke bare stå opp og dra avgårde lengre.. Alt må planlegges litt, amming, soving, bæsjing... Ikke bare bare å komme seg ut av dørene...
Og nettene, før kunne jeg sove igjennom en krig omtrent, men nå våkner jeg av det minste knyst.. Ikke mye lyd som skal komme før jeg er lys våken hvertfall.. Men jeg kjenner at det tærer på ja..
Jeg hadde en våken natt med MASSE bæsjbleier natt til i går. Gullet mitt hadde vondt i magen sin.. stakkar:(

Ellers har Geir desverre begynt på igjen på jobb, vi fikk bare 3 dager sammen, han hadde egentlig ei uke fri... Men men det gikk ikke slik.. Typisk min flaks..

Ellers har vi bare kosa oss siden vi kom hjem, vært noen i turer i byen og en tur på Blå sammens med Linn, Natalie og Roald...

I går var jeg og mamma på shopping hele dagen... Shoppa sko til meg og Tommy...
Tommy fikk seg konf. dress og litt stæsj... Også vindu shoppet vi masse:) Hedda babyen sov nesten hele by turen vår, måtte selvfølgelig ha noen matpauser og bleieskift, men det hører med det..

Men nå kommer min kjære hjem, så nå skal vi til mamma og pappa å spise middag;)

1 kommentar: