07.03.2009

Lørdag... 9 daga igjen til termin:)

Jaja...
Bloggings igjen da... =)
ser på dem andre bloggan mine at det bli nesten som ei dagbok detta her.. Men det er nå slikt....:)

I dag var jeg grytidlig oppe for å bli med pappa, mamma og brosjan til Ålesund.. Vi dro herifra kvart over 9 faktisk... Ble ikke mye shopping, men har kikka masse... Mamma og pappa har funnet alt mulig rart som babyen min skal få.. Tror de gleder seg nå, mamma hadde også et håp om at en slitsom shoppingrunde skulle få fart på fødselen, men haha ikke sjans engang...:)

Kom hjem rundt halv fem og da var jeg egentlig utslitt og burde ha sovet litt, men jeg hadde jo invitert til kveldsmat her i dag så... Rundt halv sju kom det masse folk inn dørene...
Alle ble mette og jeg fikk pakker=)

Den beste gava fikk jeg med kjæresten min.. Digitalkamera=) ellers fikk jeg cash med besteforeldre og perlesmykke med min kjære Askil med fam.. Kjempe kjekt ja..




Geir har da testa kameraet.. Se hvor magen henger da;) Men min kjære lover meg at det skjer med alle rett før fødselen;)

Men nå skal jeg kose meg med film og sløving på sofan...
Ha en fin lørdagskveld=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar