09.03.2009

25 år=)

Ja i dag er min 25 års dag, halvveis til 50 å hele pakka.. Men det gjør meg faktisk ingenting...
I natt lå jeg og tenkte litt.. Jeg er så lykkelig at alderen min har INGENTING å si...

  • Jeg har værdens beste kjæreste
  • Jeg har en super familie og en like god svigerfamilie
  • Jeg har mange fantastiske venner
  • Jeg har en jobb jeg stoor trives i
  • Jeg skal snart bli mamma
  • Jeg og kjæresten min har funnet og kjøpt huset vi ville ha
Som dere ser har jeg fylt opp de viktigste kravene for ett lykkelig liv, selvfølgelig kommer jeg til å møte motstand og slikt jeg også, men jeg har de viktigste verdiene på plass.
Jeg vet om mange på min alder som ikke har noe andre verdier i livet sitt enn festing og slikt, ikke noe stabilt liksom... Glad jeg er ferdig med den perioden der i livet mitt....


Så å bli 25 år er ikke noe problem når du har det så godt som jeg har det=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar