27.09.2009

ABC- #A





Litt sen, men vi har vært bortreist denne helgen så det er grunnen...

Her er mitt bidrag til bokstaven A

Nemmelig Antrekk ;)
Denne runden var det min lille prinsesse som ble modell <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjrP-vWz7yOhTMgv9Z9UfxJkRG4Gef-uWTcTSW3P-s9wNHQP0EJy6CBlS2WdNySreXYJUojiJV4LnFrrIo4L0Ds1c22NaKm8guNDEYdf4hAT6oVmXbQAy1P19JzkXfzzb47N_BRCS6uIpn9/s1600-h/antrekk.jpg">


Denne unge damen har ikke ett Antrekk til vær anledning, men MANGE...

Håper dere likte min tolkning av bokstaven A

7 kommentarer:

  1. Velkommen til ABC i ord og bilder:)
    Du er aldeles ikke for sen.
    Dere kan skrive dere på liste frem til tordag, men tordag kveld /fredag morgen så skifter jeg bokstav!
    Jeg vet hvor travel hverdagen kan være, så alle skal få tid på seg før den nye bokstaven skal postes.
    Jeg likte absolutt din tolkning på bokstaven A og det ser ikke ut som denne lille prisessen kan skylde på at hun ikke har noen klær å ha på seg;)
    Nydelig liten jente!!!
    Er det du som er så flink til å lage klær eller er det kreative bestemødre?

    SvarSlett
  2. Så mange herlige antrekk :)

    Så gøy at du er med på ABC i ord og bilder og på fotoverden :)

    Mvh Nina

    SvarSlett
  3. Modellen er nå bare skjønn da!!

    SvarSlett
  4. For en vakker liten modell, med mange fine antrekk :)

    hilsen Margrethe

    SvarSlett
  5. Ei skjønn frøken i mange flotte antrekk.

    SvarSlett
  6. En morsom vri på tema. Og flotte antrekk på den nydelige prinsessen.

    SvarSlett
  7. Så mange flotte antrekk til den nydelige prinsessen!

    SvarSlett