02.09.2009

ohhh loong time no writing...

Ja en liten kikk tbake da...

*Pappan min (verdens beste) blei sjuk på søndag stakkar.. Han blei henta me sjukebil å full pakke.. Milten t pappa har sprukke... :(
Så mykje ta dagan har i tilbringt på sjukehuse, å d e IKJE nokka kjekt.. Ska i love d..

*Ellers har Ingeborgen min reist t Australia, bli borte heilt t 22.12.. å d e leeenge.. SUKK

*Ellers da så har vi nesten regna bort, va sikkert 5 cm me vann inne i garasjen.. Litt kjipt for min kjære som har endeeel dyrt verktøy inne der.. Men ei gravemaskin å en dykti gubbe så ordna d meste c..

*Så over t d som e koseli.. I dag starta småbarnstreffe oppigjen.. Å d va bra oppsluttning der:D Masse kjekke mamma å babisa.. KOSELI
Å d e kjekt å ha nokka slikt å sjå frem t:D
I hadde da lagt igjen kamera mitt i bil`n som Geir hadde tatt me c på jobb, så ingen bilda der:(

* Åssa har Hedda komme heeeilt ut av sove rutinan, har væl vært litt snill å latt ho sove litt forseint om dagan, sia d har vært nokken runda på sjukehuse... Men i morga SKA i bli "streng" igjen, no ska vi tilbake t ordentli rutinan igjen...

Men i e egentli ikje såå streng, men d e fole godt å ha "voksentid" på kveldan.. Hvertfall no når d en hemmelighet som ska ordnes... :)
I LOVE at dokker ska få vite d.. om litt;) hehe.. Detta e kjekt t me -GLISE STORT-


Ellers e live som vanlig...
Glede me t helg.. som vanli..



Slenge me ett bilde av MINE 2 <3 <3



Stjelte teksten din i Linn;)

1 kommentar:

  1. Ka skjer?? i vil vite nooo jo :D :D hehe.. nysgjerrig nei? neida ;D

    SvarSlett