04.03.2011

Her har ammetåken slått inn :p

Her har ammetåken slått inn :p

Hun ligger enda i kuvøse og har gått litt ned i vekt... Men ikke noe unaturlig mye.. Får fortsatt litt sol pga gulsot... Også går hun på coffinekstrakt...

I dag ble vi tvangsent hjem på perm, det er mange barn med div infeksjoner.. Så vi får ikke sitte med henne utenfor kuvøsen.. Og ingen av oss har noe glede av att jeg eller sambo. sitter og ser inn i kuvøsen.. Så nå er det kun Heddatid, som desverre har blitt "forsømt", hun har bodd mye med mamma og pappa.. Hun har det ikke vondt der, men hun fortjener litt mamma og pappa tid hun også...

Sambo. har fått innvilget 3 ukers pleiepenger pga att hun må ha coffin...


Men som jeg skrev på facebooken min, jeg sliter litt med å være mamma til 2 på 2 forskjellige plasser...

Hedda er i Molde og jeg, sambo. og Live i Ålesund..


Tusen takk for hilsner og gode tanker
__________________

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar