04.03.2011

Im alive

Jeg lever, men har dårlig med nett og energi... Energien brukes på som har fått navnet LIVE

Som sikkert alle har fått med seg så kom keiserinna vår til verden 22.02 kl 09.40. Hun er født i uke 30+4 og var 1540g. Jeg gikk fra hotellet kl 04.15 og over på føden med noen syke magesmerter.. Riesmerter uten rier?! Legen som tok imot meg antydet keisersnitt, men ville vente til dagvaktene kom på jobb slik att det var barneleger og alt var klart. Ringte sambo. ca 06.00 så han var på plass rundt 08.00 og rett etterpå var jeg klar til operasjon...

Jeg har hatt litt problemer med div følelser og vanskeligheter med å godta situasjonen.... +savnet av Hedda som er hjemme... Derfor lite energi til alt anna...

Live er ei sterk jente, hun har gått ned litt, men ikke noe unormalt.. Har begynt å smake litt på brystet og trives godt å ligge inntil mamma eller pappas brystkasse.

Hedda har vært å hilst på, holdt lillebabyen i hånden og strøket henne over hodet
Mamma e på sykehuset med lillebabyen sier hun

Jeg kommer sterkere tilbake når det er mer å fortelle...
__________________

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar