28.03.2011

vi liver...

I natt har jeg delt rom med en anna mamma, hun hadde med seg babyen på rommet. Og JA jeg ble misunnelig...


LIVE legg på seg jamnt, ca 20g. i døgnet.  Hun spiser kun av mammaen sin. 
Det som mangler på hjemreise nå er att blodprøvene viser att vi ikke trenger kalsium og kalium tilegg lengre. Lære å bæsje regelmessig, slik att mettningen slutter å falle... Legen antydet 1-2 uker til.. Vi går for en uke...







I morgen flytter Neo inn på ny avd. splitter ny faktisk.. Blir spennende, jeg og Live får flytte rett inn på ett familierom =)
Så da slipper jeg å få tlf når Live våkner og er sulten.. Slik som det er nå så må jeg stå opp, kle på meg, og 88 skritt ink. 18 trappetrinn fordelt på 2 trapper også inn til gullet og amme...
Jeg har mareritt om att tlf har ringt, og att jeg har sovnet av igjen.. Natt til søndag gikk jeg faktisk opp får å amme, men Live sov som en stein.. Da hadde jeg drømt om att de hadde ringt!!

 OMG


men ny oppdatering kommer.. en gang

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar