12.10.2009

åhh for ei helg..

Ja da var helga over for denne gang...

Den har vært kjekk den, hvis man ser bort fra at jeg har blitt forkjølt :(
*SUKK*

Å når jeg blir syk, er det 99,9% sikkert at min kjære lille prinsesse blir syk å.. Å det ble hun..
Fredagen orket jeg ikke å sitte inne lengre så da hadde jeg, mamma å tante en koseli bytur...
Det ble ikke så mye shopping, men masse kikking å skravling...

Denne helgen var det ungehelg igjen, så på fredagskvelden spilte barna WII, og vi "voksne" satt på stuen og skravlet, vi fikk nemmelig besøk av naboene :) Geir og naboene drakk litt rødvin og jeg brus...

Lørdagen dro vi alle 5 på shopping, min lille prinsesse fikk seg ny vogn, og god tykk pose så nå kan vinteren bare sette inn... Vi fikk å fylt opp litt i akvariumet å.. Masse liv=)
Lørdagsmiddagen ble hjemmelaget vårruller og ris... Det ble en slager det=)
Ellers ble det tv kikking, å uno-spilling:)
Heddaprinsessa mi ble jo selvfølglig skikkelig pjusk på fredagskvelden, så hun fikk kose med meg frem t leggetid..
Utrolig hvor høyt man setter nasedråper og paracet når de små blir pjusk...


Natt til søndag ble det minimalt med søvn, men jeg fikk en time ekstra når Geir tok Hedda;) Han laget frokost til oss også ordnet vi oss til å dra til Farstad å kikka på Geir og co lekte med modellflyene sine..








Spiste middag på Skaret før vi kjørte barna hjem...










Sløva litt på sofan til mamma og pappa, før jeg dro hjem og ordnet lille gull til senga da hun begynte å bli varm IGJEN...

Men igjen, paracet .. Men i natt har hun brukt meg som smokk... har jeg prøvd snudd meg har h****** startet på igjen...
men men...

Summasummarium... Jeg går på siste nødrasjonene når det gjelder søvn..

Så jeg ringte Geir tildligere, å han har også blitt syk.. Så nå er min lille perfekte familie syke..
Jeg er vel ikke syk, men UNDERERNÆRT på søvn er jeg...









Men nå har lille prinsessa lagt seg, (ikke helt fornøyd) så nå skal jeg legge meg på sofan litt... så får klesvask være klesvask og rotet får leve sin egen verden...


SEE U

2 kommentarer:

  1. masse god bedring til dokker alle :):)

    SvarSlett
  2. FÅ deg litt søvn, det er viktig......la klesvask og rot være! Lykke til! Hege

    SvarSlett