04.10.2009

Helga e borte vekke:(

Poff sa denna helga her så vå den borte:(

Fredagen starta stille å rolig, i å Geir hadde planer om å sjå film å bare kose oss, men rett før lille gull sku legge c så fant i ut at i ville UT på live...

Fikk lurt me Linnen min å kvelden starta bra, kjente at formen va på go vei oppover... I, Tore å Linn kosa oss masse;)
Åssa fant vi ut at vi sku på by`n, tante Jannen min kjørte.. Heldige i som har tante Jannen min;)

Vi måtte innom BLÅ, der spilte Drengen.. I huska sånn ca at han sa "Jeg skal spille en sang om krig, fred å sånn", å da gikk i...

Kompangiet neste..

Kjempe gøy i å LINNEN dansa å kosa oss masse.. Heilt t en TOSK STJÆLTE telefon min.. FAAAAANs tosk...
Åssa e han jo litt teit, får i går når Geir prøvde å ringe telefon får å sjekke.. Så va d en som tok telefon min, men han ville ikje gi den ifra c... Men d har Netcom fiksa =D Så no kan han bare sitte der me en ubrukeli telefon ;) Netcom har allerede sendt me en ny så d så...


Å så har i ett hull i hukommelsen.. Veit egentli ikje koffor, men... Hvertfall i kom me hjem, spydde å la me.. Våkna 08.45 får da va d ei lita ei som va ferdi å sove...
HELDIGVIS for mamman å pappan min så fikk i sove heilt t i ikje va fyllesjuk eller trøtt lengre.. Ja i va selvfølgeli en smule sløv i heile går, men d tar på å rengle ei natt...


Spiste middag me m&p før vi dro hjem, la oss på sofan å såg "menn som hater kvinner". Filmen va akkurat passe t formen så når den va ferdig så va d rett i seng å ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzZZZ...


Søndag i dag...
SLØVEDAG, kjenne at i e en smule dryg.....
D vises på innlegge å...:)
har rydda å lagt bil`n min t salgs.. Får sjå om d blil nokka respons, hvis ikje så gjør d ingenting egentli....

Hå en fiiin søndag:P

1 kommentar:

  1. Ha en fiin søndag dokker å, e gla gårsdagen e over i ;D hehe..

    SvarSlett