20.10.2009

koselig

Så koselig med masse komentarer på bloggen, man blir motivert med vidre fotografering å slikt.


Ellers har jeg hatt en bloggstopp ei ukes tid.. Føler liksom at det ikke skjer så mye å skrive om, det er ofte det samme uke inn og uke ut..

Prinsessa mi har da blitt syk igjen.. Feberen har vært oppe i 39,8 grader :(
Mamma er sliten ja, prinsessa vil ikke ha smokk, men mamma sin pupp er yppelig til å sove på når vi er pjusk..

Ellers har det vært helg, jeg og Geir var ute en tur på lørdagen, bare kosa oss, prinsessa vår var med bestemor og bestefar...
Søndagen fikk jeg sove lenge, Geir dro til Farstad og fløy..
Spiste middag med mamma og pappa... Sløva hjemme med besøk av Inger Marie og Askil.. GOOOOD gutten til tante si <3
Fredagen var vi borte med søte naboene og spiste grønnsaker og dipp...












Ellers driver vi og planlegger 70 års dag til bestefar... Spennende om vi greier og holde det hemmelig, men jeg tror det...
Tenk at han er 70 år, det er det INGEN som kan si når man møter han... Han er selvfølgelig pensjonist, men alikavell en aktiv mann, han går gjerne en tur opp på hytta minst 3 ganger i uka, snekkrer, river, skrur litt traktor, er aktivt med i hornmusikken og hjelper til inne med alt som bestemor ikke greier... Han er helt fantastisk..
Men jeg har ett STORT problem, hva kjøper man til en mann på 70 år som har alt?? Noen som har ett tips??

Men nå skal jeg se da damene dro, eller egentli da damene kom hjem, siden det er siste episode :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar