29.10.2009

LINN e dagens helt <3

Jeg er så glad for at jeg fikk LINN til å melde seg på gledespatrulien på P4 :)
Får hun ble nemelig trekt ut!! Og hun VANT


Så nå kan vi også skryte av at vi har billettene i boks :) og vi har hotell overnatting... Dette skal bli sååååå godt;) Bare vi snuppene, bare kos, shopping, og kamp... Hærlighærlig...
Dette gjor dagen fullkommen!!


Så nå er det bare å glede seg til neste helg, og jeg regner med at det går kjempe fort, for helga er fullstappet av feiring, kos med slektninger, neste uke er fullstappet av tupperwarepartyer, også er den store helga der =)
Eneste som er litt dumt er at jeg ikke er hjemme på Heddas første farsdag, men Geir har alle barna sine hjemme så han får nok litt oppvartning;)

ååååhhh jeg kjenner at det kribler i kroppen min av at jeg gleder meg til en helg med kos, så dette beviser vel at det ordner seg for snille jenter:D Også gleder jeg meg til en hel helg på hotell...:) mmmmmmm kjekt kjekt kjekt... kan ikke få sagt det nok:P

Ellers så har lille gullet til tante bursdag i dag:) Stor gutt har han blitt 2 år...
Så stolt var han når jeg kom med pakke, satt der så fint med krone som han hadde fått i barnehagen å...
Og pakken slo ann, jeg viste at han trengte barnehagesekk så da ble det det, og litt oppi...
Så han drev å sprang på stua med ny sekken.. Gulle god...
Så glad i dag vennnen min <3

Jeg bruker dette bildet, får jeg har ikke spurt om lov enda, men her er han ikke så tydelig... Bildet er tatt Mai 07








Men nå roper senga igjennom babysitter`n:P

Vi blogges...

1 kommentar: