05.11.2009

oioioiiiii

Å sååå treg med å blogge da...

Enda det eggentlig har skjedd litt av hvert den siste uka;)

Vi fikk da lurt bestefar med supricepartyet;) Hane gjennomskuet noe, men ble overrasket når han så hven som var innvitert =) En fornøyd 70-åring, 3 slitne barn, en superstresset kone også jeg da... Men det hører vel med på slike dager.

Søndagen gikk jeg, Hedda, Janne , Julianne, Helena og Oliver fra hytta vår, ned over elva og over til Kleivevannet. Det var en fin ntur og alle mann kosa seg:)

Mandagen gjorde vi ikke noe spesielt, Hedda var å sov litt middag med mamma.. Jeg hadde ett tupperware party med Tante Lin! Thats it..

Tirsdagen var vi en tur i byen, hilste på Linn og Natalie.. Trilla rundt i byen å drakk litt kaffe :P På ettermiddagen hadde jeg ett party til:)

Onsdagen kosa vi oss på babytreff og etterpå dro vi til beste og bestefar og koset oss. Fikk seibiff middag med de... :)

I dag var vi på kontroll, Hedda har blitt 70.5 cm og 7750 g.. Perfekte jenta mi.
Ellers har dagen gått med til klesvask, litt pakking, og MASSE kos ilag med lillegullet mitt.. Jeg skal jo dra tidlig i morgen , så jeg må kjøre Hedda til tante Janne ganske tidlig siden jeg må til byen og hente Linn....
Sukk, det blir fælt å reise fra lille gullet mitt :(
Trur det bli VELDIG rart å være sååååå lenge borte fra hun...

men skal hive meg litt rundt igjen... så får vi blogges når jeg kommer tilbake fra Oslo :)



HEIA MFK

2 kommentarer:

  1. d går så bra så ;D tenk så godt d e få litt fri da :D hihi..

    SvarSlett
  2. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    SvarSlett