16.11.2009

Mandag, blåLØRDAG, bursdagsfeiring.

Ja da var helgen blåst bort igjen, den går alt for fort :(

Fredagen ble startet med en kjapp lunsj sammens med Linnen min, så en runde eller 2? på Roseby, ikje så mykje shopping, menmen... Etter byturen var jeg og lille gull på besøk med lille gullet på toppen her, hun er bare noen uker eldre enn Hedda min...
Så de koset seg på gulvet å leika mens mammane skravlet..

Hedda ble lagt og mor laget fløtegratinerte poteter og biffsnadder, alle andre skriver ofte kjøttretten først, og ja det er helt riktig, men jeg synnes potetene er best.. Derfor fremst:)
Det var kokken som slo inn:P

Etter middagen var fortært tuslet vi en tur bort til naboene.. De hadde fått besøk fra Tr.lag så der var det en god stemining, utrolig rivelig kveld, tuslet hjem rundt 2.. Akkurat i tide til lille gull våknet litt...

Lørdagen startet grytidlig, dor lillegull var SULTEN.. Å da, da er det bare å gni Ole Lykkøye ut av øyene...
Dusja og snurra rundt og ventet på lillegull skulle stå opp igjen, får hun tar gjerne en lur en times etter at hun har stått opp... MORSOMT...
Ordna oss til å reise til byen for å hjelpe tante Jannemi med flytting, møte Linnen min på lekeland og shoppe litt.... Men etter min lille famile var kommet inn i bilen, pappan slår på tenningen, men... Nei...
Vår kjære hjelpsomme nabo kommer til får å hjelpe til men... Nei
Også må jeg jo ta med att min kjære bil fant ut at det var teit å lade på torsdagen så den sto også=)
Hmmm gode råd er dyre, men vår kjære nabo ofret bilsen sin slik at vi kom oss til byen fikk kjøpt div deler også full fart hjem igjen... Alle mine koselige planer gikk rett i vasken... Etter litt fiksing, skruing og div så startet min bil HURRA!!!!
men da var det ALT forsent til å reise til byen igjen... Geir fikk å tak i deler til sin bil, men det va blitt mørkt før han rakk å fikse sin, men en time på søndag så var den og iorden...
Men jeg følte att Fredag den 13. var kommet en dag senere til oss...

Var en tur med mamma og pappa, og de ville ha Hedda på overnatting så da fikk vi ei fri natt.. GODT

Vi var også borte med naboene på bursdagesfest... Koselig
Må bare innrømme at vi gikk ganske tidlig hjem, det hadde vært en laaaang dag sånn egentlig...

Søndagen sov vi litt lengre enn normalt :D
Spiste frokost sammen også gikk Geir ut i garasjen får å få iorden bilen sin, mens jeg dro til mamma og hentet Heddami...
Jeg, Geir, mamma og brosjan var en tur på Treff huset på loppis, kikka litt og Geir shoppa litt... Men ikke noe å rope høyt om, de beste kuppene var borte tidlig lørdagsmorgen tenker jeg...


I dag har jeg vært å trent, jeg og kjæresten min kjøpte kort sist uke, så nå skal jeg trimme bort litt juleflesk:):)





Men nå skal jeg lage kveldsmat og legge meg i senga å lese boka mi...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar