12.11.2009

CUP FINALE 09

Ja da var den etterlengtede helga over, det var ei helg jeg kommer til å leve lenge på :D

Jeg og Linn kosa oss ordentlig, hvertfall jeg... På fredagen når vi kom var vi innom Youngstorget, men fant fort ut at vi var litt for edrue... Så vi havna på en bar "cafe sør", og der har de VIRKELIG god Irish coffe.. Kan virkelig anbefale den, vi tok kvelden når SUPER Therese kom og hentet oss for å følge oss hjem... Atter en gang, tusen takk for losjien snuppa...
Lørdagen dro vi inn igjen til Oslo, kikka i butikker, spiste litt mat, handlet inn til kveldens sprell og bytta billetter med en AAFK suporter som ikke ville sitte sammens med MFK supportere... Kan du forstå?

Vi hadde vorspill på rommet før vi dro på Youngstorget, på DiDerre og mye liv...

Også må jeg virkelig takke han som sto forran meg når DiDerre spilte, du som tok av deg MFKdrakta og sveivet den over hodet.. Det var akkurat det jeg higet etter på en lørdagskveld og bli dynket i DIN svette..Hvertfall i disse svineinfluensatider.. Tusen takk

Etter konserten skulle vi en tur på MFKbaren, men siden verken Linn eller jeg hadde peiling på hvor den var, brukte vi tiden på å finne ut hvor nattbussen gikk ifra... Når vi endelig fant det ut var det 45 min. til bussen gikk... Kaldt ja.. Men vi kom oss hjem og det var nydelig og legge seg i senga og lukke øyene... Ikke minst å få varme i kroppen igjen..:)

Søndagen sto vi opp i god tid før kampen, spiste frokost, dusjet og surret rundt...:)
Kampen gikk som den gikk... Men det kunne ikke ødelegge helga vår... Litt kanskje...

Jeg var hjemme i senga mi ca kl 02.30...






Ellers har denne uka vært ganske lik de andre ukene mine..
Lillegull har vært mammadelux da, men det går vel over, håper jeg...


Skal finne dusjen og boka mi straks...

Vi blogges

1 kommentar:

  1. hahaha.. tenk å dedikere et avsnitt bare til han med bar overkropp!! hihi.. ;D men ja, i e enig!! ;D

    SvarSlett