26.11.2009

bursdags/gravøl

I går var min gamle sjef, Rolf Høyer 60 år og siden de har solgt "Kjøkkensjefens Catring" slo de sammens de 2 begivenhetene og innviterte de fleste som har "slavet" der:) Det startet med en overraskelse for Rolf, han skjønte INGENTING.. å såååå gøy da.

Spiste god mat på fjorstuene og snakket mye sammen. Gøy å treffe alle sammen på den måten der.. Lenge siden... Etter ett nydelig måltid, god drikke så brøt selskapet opp, men den "harde" kjærne gikk vidre, GJETT hvem som ble med vidre da! JO jeg har jo absolutt ikke vett til å komme meg hjem, så jeg var med vidre på Tagenten, og etter det hang jeg meg på nach... Det er ikke ofte, men fy så gøy.. Var hjemme litt over 5 i dag tidlig.. Sukk
Geir dro jo på jobb som vankig, så da måtte jeg stå opp med lillegull...
SUKK
Det har vært en laaaaaang trøtt dag... GJESP


Men hvis noen teker.. Å NEI null meir catring pizza nå, ikke bekymre dere.. Det vil fortsatt være mulig, og får fra nyttår (engang) så går catringen inn i Bunnpris. Så da kan man kjøpe pizza, snacks og DVD på en redusert søndag...
Catringen blir en del av Bunnpris Frænavn når det nye lokalet er ferdig.. Kjempe spennende å se hvordan dette blir.

Dro opp til mamma og så på de som vasket ned til jul, også tok pappa med seg Hedda på biltur, og de kom hjem med helt fersk Sei... Så mamma kokte sei til middag... Jeg er helt tullete etter fersk kokt sei... Er fortsatt stapp mett... Jeg og Geir skulle egentlig på trening.. Men jeg havnet på sofan, og sovnet.. Geir vekte meg etter 2 timer.. Fortsatt stuptrøtt...
Det har vært litt lite søvn de siste dagene, og i går kveld fant vi TO tenner nede i munnen til lillegull.. Endelig...

Så nå skal jeg oppe å legge meg...

Ha ei goood natt (det skal jeg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar