21.11.2009

hele evigheten....

Søteste reklama.. Lille gutten som lurer på om han må sitte der i HELE evigheten... sukk for en sjarmis:)

Ellers denna uka her har jeg og lille gull vært på svømming, å lille gulle mitt var jo i 110... Hun elsker å bade så dette må gjenntas...
Vi var der sammens med 3 fra småbarnsgruppa! Kjemåe koselig, men mor har jo selvfølgelig hadde jeg glemt kameraet...
Men satser på å huske neste gang..

Også har jeg hatt nabogullet på besøk, mammaen hennes jobber litt nå under permisjonen, så da har jeg 2 prinsesser på 8 mnd.. Å begge to stor koser seg sammen, leker på gulvet.. Å da får jeg faktisk gjort mer enn når lillegullet mitt er alene..

Ellers er det utrolig lite som skjer her.. Hvertfall nytt...





sleng med noen bilder bare for å fylle ut litt :)




Dette bilde er av mitt kjære søskenbarn Julianne..
Vi var på en litt laaang fjelltur

















Min lille søte=)

Gøy med PC ja;)










Test av englevingene som skal brukes på julekortet...

Søtest av alle englene...
Bare min ...











Thats it for now...

Ha en fin lørdag!!

2 kommentarer:

  1. Hei, og tusen takk for hilsenen i bloggen min!
    Syns det er kjempekoselig å treffe "naboer" her inne!
    Bor hen du da? Åfarnes??

    Butikken min SKAL åpnes denne uka (bare MÅ!) selv om det nok vil være noen uferdigheter, -hovedsaken er vel at tingene er på plass og utvalget er bra! ;)
    Jeg er nemlig så innmari forsinket, og det irriterer meg utrolig!

    Klem!

    SvarSlett