29.11.2009

Advent

Ja da har nattefreden senket seg her i huset... Heddagullet holdt det gåeende til over 2300... ARG
Den jenta der har egne bestemte meninger, å ho e bare nesten 9mnd.... Tenk når hun blir 9 år da:(
GRØSSGRU

Ellers er det lite nytt, som vanlig.. Det har snøa i dag da.. Men det var heldigvis like fort borte som det kom:D
Ja, jeg synnes det skal være en hvit jul, men syns snøen kan komme 20 des og forsvinne 2.jan.. Syns det er SÅÅÅ stygt med slaps og skitten våt snø...

I dag har vi kosa oss i byen med Linn, Natalie og Roald... Koselig...
Ellers har jeg vært innerst i boden og plukka frem julepynten, og absolutt funnet ut att der inne skal det RYDDES og kastes... Fy .... sier jeg bare...
Fått hengt opp adventsstjerner og staker.. Røde gardiner så nå er det snart jul.. Lilla lys i adventstakene er også på plass...


I går var vi på åpning på Ninas lille intriørbutikk.. Koseligste butikken.. Kjempe sjarmerende var den :D
Ikke siste gangen jeg blir å ta turen dit nei..:)
Anbefaler alle som leser bloggen min å kikke innom... Kanskje det er noe for deg også? Klikk bare på linken nedenfor:)

Ninas blogg :)
Der står åpningstider, bilder av div varer og evt noe du lurer på? Jeg syns heller ikke at hun var så dyr som mange andre butikker jeg har sett;)
Jeg shoppet bare julegave til søteste naboene våres, men det var denne gangen...
Nina har ett speil som skal flytte inn med meg etter hvert:P

Men nå skal jeg ta med meg min bedre halvdel som SNORKER i andre sofan her... eller kanskje jeg skal lure meg til sengs alene;)


God natt og ha en fiiiin første søndag i advent

1 kommentar:

  1. Tusen takk for kjempehyggelig omtale!
    :)
    Prismessig så prøver jeg å legge meg litt lavere, for jeg kan jo ikke reklamerere med mest kvm, eller beliggenheten midt i ett kjøpesenter...
    Noen varer må jeg prise det samme som andre da, siden leverandøren krever det. (men de har også innmari dyr frakt & sånn! Blæh!)
    ;)

    SvarSlett