06.10.2009

Ukas bokstav- B


Ukas bokstav har jeg grublet litt på, har kikket på andres bidrag og grublet enda mer... Vil liksom ha noe unikt :)

Min kjære datter ble da IGJEN modellen;) Hun har jo masse B hele tiden uten att jeg har koblet.. Heldigvis har jeg en super samboer som "vekket" meg;)
Alle barn elsker jo Banan;) så da ble det ett Baby/Banan bilde, så dagen etter fikk hun en Bolle og da ble det Bolle/Babybilde.. Også rett før sengetid.. Bleie/Baby bilde..
Så da ble det masse B-bilder;)

Her er resultatet;)

7 kommentarer:

  1. Ja det er mange B'r rundt en baby, en trenger ofte ikke gå så langt for å finne inspirasjon. Skjønner godt at den lille inspirer deg.

    SvarSlett
  2. Så söt, och med den "B"- mössan ;)

    SvarSlett
  3. Du gik da helt Bananas med BarneBillederne ;-)

    SvarSlett
  4. En rigtig lille charmetrold, kan hun være i fred for drengene?

    SvarSlett
  5. Sannelig er du kreativ også da. Supre bilder.

    Sorry jeg er sent ute med å kommentere.

    http://toraamusic.blogspot.com/2009/10/abc-b-pa-norsk-nordisk-hvor-i-all.html

    SvarSlett